Bursa Kestel Kapalı Spor Salonu’nda, 24-28 Haziran tarihleri arasında düzenlenen Güreş Branşı, Kulüpler Arası İl Seçmeleri’nde, Gemlik Belediyespor sporcuları elde ettikleri derecelerle ilçeye gurur yaşattı.
İshak Sayal, Zekai Erdem, Miraç Güdem ve Yiğit Aydın kendi kategorilerinde birincilik kürsüsüne çıkarken; Alperen Bekar ve Mustafa Salih ikincilik elde etti. Vedat Eren, Cihangir Pusat, Bahattin Ege ve Salih Bekar ise üçüncülük derecesiyle turnuvayı tamamladı.
Müsabakalarda ilk iki sırada yer alan sporcular, Ankara’da gerçekleştirilecek U9-U14 Yaş Arası Türkiye Şampiyonası’nda Gemlik’i temsil etme hakkı kazandı.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, turnuva sonrası yaptığı açıklamada derece elde eden tüm sporcuları ve antrenör Emre Ayvaz’ı tebrik ederek, Türkiye Şampiyonası’nda mücadele edecek sporculara başarı dileklerini iletti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 bultenat.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.