Reklam
Tarih : 2026-06-26 17:54:46

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde düzenlediği etkinlikte binlerce kişiye aşure dağıttı.

Gerçekleştirilen programda, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinlikle paylaşma ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, Düzce Belediyesine ve Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkür etti.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 bultenat.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.