Reklam
Tarih : 2026-06-22 16:30:01

Başkan Dutlulu, antrenörlerle bir araya geldi

Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Manisa Büyükşehir Belediyespor iş birliğiyle 21 Haziran Dünya Antrenörler Günü kapsamında MASYA Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen programda, kentin spor vizyonu, altyapı çalışmaları ve yeni tesis hedefleri ele alındı.

Programa Başkan Dutlulu'nun yanı sıra belediye ve kulüp yöneticileri ile çeşitli branşlarda görev yapan antrenörler katıldı.

Başkan Besim Dutlulu, “Biz bir belediyeyiz ve halkın kaynaklarını, imkanlarını yine halkımız ve geleceğimiz için kullanıyoruz” dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 bultenat.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.