Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM)’de yürüttüğü çalışmalar sırasında AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mehmet Şahin ile bir araya geldi.
TBMM'deki görüşmeye ilişkin açıklama yapan Bakan Uraloğlu, Kahramanmaraş'ın merkez üssü olduğu 6 Şubat depremlerinin ardından yürütülen yeniden inşa ve iyileştirme çalışmalarının kararlılıkla devam ettiğini belirtti.
Bakan Uraloğlu, Kahramanmaraş'ta yaraların sarılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi için çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 bultenat.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.